f2f / online kurzy
Prezenční / online kurzy přináší možnost získat znalosti a dovednosti i z pohodlí domova.
Kurzy pro studenty:
příprava na zkoušky IELTS - vhodné pro vycestování do zahraničí nebo pro splění podmínek pro přijetí na školu v zahraničí
příprava na přijímací zkoušky
příprava na ..... co potřebujete/chcete/o čem sníte?
KURZY plně reflektují specifické požadavky klienta, zároveň odpovídají obsahovým požadavkům dané zkoušky.
* CÍLENÝ PŘÍSTUP: Neurolanguage Coaching® se zaměřuje na individuální potřeby a cíle každého studenta. Při přípravě na jazykové zkoušky je důležité se zaměřit na specifické oblasti, které student potřebuje zdokonalit. Neurolanguage Coaching umožňuje přizpůsobit výuku tak, aby studenti získali potřebné dovednosti a znalosti pro úspěšné složení zkoušek.
* STRATEGIE A TECHNIKY: Neurolanguage Coaching® nabízí strategie a techniky, které mohou pomoci studentům efektivněji se učit a lépe se připravit na jazykové zkoušky. To může zahrnovat metody zlepšování komunikačních dovedností, rozšíření slovní zásoby, zlepšení gramatiky a porozumění textům.
* POSILOVÁNÍ SEBEVĚDOMÍ: Příprava na jazykové zkoušky může být stresující a studenti často bojují s nedostatkem sebevědomí. Neurolanguage Coaching® se zaměřuje na rozvoj sebevědomí a sebeuvědomění studentů. Pomáhá studentům překonat jazykové bariéry a zvýšit jejich sebevědomí při komunikaci v cizím jazyce, což je klíčové při jazykových zkouškách.
* UDRŽOVÁNÍ MOTIVACE: Neurolanguage Coaching® klade důraz na motivaci a zapojení studentů do výuky. Při přípravě na jazykové zkoušky je důležité udržet motivaci a zájem o učení se jazyku. Neurolanguage Coaching® nabízí různé motivující prvky, jako jsou hry, soutěže, autentická cvičení a přizpůsobené úkoly, které mohou studentům pomoci udržet si motivaci a efektivně se připravit na zkoušky.
*PODPORA CELKOVÉHO ROZVOJE: Neurolanguage Coaching® se nezaměřuje pouze na jazykové dovednosti, ale také podporuje celkový rozvoj studentů. To zahrnuje rozvoj kognitivních dovedností, jako je paměť, pozornost a logické myšlení, což může být pro úspěšnou přípravu na jazykové zkoušky velmi užitečné.
STANAG 6001
SLP 1, 2, 3
Jazykové kurzy STANAG 6001 jsou určeny pro vojenský personál a slouží k výuce a hodnocení jazykových dovedností v souladu se standardy STANAG 6001. STANAG je zkratka pro "Standardization Agreement" (Dohoda o standardizaci) a je používána ve vojenském prostředí k dosažení jednotnosti a interoperability mezi vojenskými silami členských zemí NATO.
STANAG 6001 se zaměřuje na jazykové dovednosti ve čtyřech jazykových úrovních: STANAG 6001 Level 1, Level 2, Level 3 a Level 4. Každá úroveň odpovídá různé úrovni jazykové kompetence.
Jazykové kurzy STANAG 6001 se obvykle zaměřují na posilování dovedností ve čtení, psaní, mluvení a poslechu ve vojenském kontextu. Kurzy mohou obsahovat různé aktivity a cvičení zaměřené na rozvoj slovní zásoby, gramatiky, správné výslovnosti a porozumění vojenskému slangu a terminologii.
Hodnocení jazykových dovedností se provádí prostřednictvím zkoušek, které jsou navrženy tak, aby testovaly schopnost vojenského personálu komunikovat efektivně v různých situacích. Zkoušky zahrnují čtení a porozumění textů, psaní esejů nebo vojenských zpráv, mluvení při simulovaných vojenských scénářích a poslech a porozumění nahrávkám nejen s vojenskou tematikou.
Cílem jazykových kurzů STANAG 6001 je zlepšit jazykovou komunikaci vojenského personálu a zajistit, aby měli potřebné jazykové dovednosti k plnění svých úkolů v mezinárodním vojenském prostředí.
Kurzy pro děti
Kurzy pro děti velmi vhodně zohledňují věk, schopnosti a zájmy dětí, stejně tak i jejich zralost a schopnost soustředění. Díky efektivním technikám a strategiím se nám tak podaří dosáhnout společného cíle.
* FLEXIBILITA: Neurolanguage Coaching® je založen na individuálním přístupu ke každému studentovi. Tato metoda se zaměřuje na specifické potřeby a preferované učební styly jednotlivých studentů, což umožňuje flexibilitu při výuce a přizpůsobení se dětem různého věku a úrovně.
* ZAPOJENÍ OBOU MOZKOVÝCH HEMISFÉR: Neurolanguage Coaching® kombinuje jazykovou výuku s poznatky z neurovědy. Využívá strategie a techniky, které stimulují obě mozkové hemisféry, což může být pro děti přínosné. Například vizuální prvky, pohybové aktivity, hudba nebo hry se používají k posílení a upevnění jazykových dovedností.
* MOTIVACE A SEBEVĚDOMÍ: Neurolanguage Coaching® se zaměřuje na rozvoj motivace, sebevědomí a sebeuvědomění studentů. Pro děti je to důležité, protože pozitivní a podporující prostředí může zvýšit jejich zájem o učení se jazykům a přispět k jejich sebevědomí při komunikaci v cizím jazyce.
* ROZVOJ KOGNITIVNÍCH DOVEDNOSTÍ: Neurolanguage Coaching® podporuje rozvoj kognitivních dovedností, jako je paměť, pozornost, logické myšlení a kreativita. Tyto dovednosti jsou pro děti klíčové v procesu učení se a mohou jim pomoci jak v jazykové výuce, tak v jejich celkovém kognitivním rozvoji.
* KOMUNIKATIVNÍ DOVEDNOSTI: Neurolanguage Coaching® klade důraz na komunikativní dovednosti, a to nejen na lingvistické, ale také na mezikulturní komunikaci. Děti mají možnost se učit nejen jazyk, ale i kulturní aspekty a sociální dovednosti, které jim mohou pomoci při navazování vztahů a porozumění lidem z různých kultur.
Odborné Prezenční i Online školení
Neurolanguage Coaching® kurzy pro pedagogy jsou zaměřeny na poskytnutí nástrojů a technik, které jim umožní efektivnější výuku jazyků s využitím principů neurolanguage coachingu. Tyto kurzy se zaměřují na porozumění neurovědy a její aplikace ve výuce jazyků, a také na rozvoj koučovacích dovedností.
Během těchto kurzů se pedagogové seznámí se základy neurovědy a poznají, jakým způsobem mozku učení funguje. Naučí se, jak využít tato poznání k podpoře svých studentů ve výuce jazyků. Kurzy také poskytují techniky pro vytváření stimulujícího a podporujícího prostředí, které maximalizuje potenciál mozku při učení se jazyku. Dále se pedagogové učí, jak identifikovat individuální potřeby svých studentů a pomocí koučovacích technik je motivovat, posilovat sebevědomí a podporovat jejich jazykový růst.
Cílem těchto kurzů je tedy poskytnout pedagogům nové perspektivy a nástroje, které jim umožní efektivnější a personalizovanou výuku jazyků s využitím poznatků o fungování mozku a koučovacích technik.
Pro Seniory:
Kurzy jsou přizpůsobeny potřebám a možnostem seniorů, včetně tempa výuky a metodiky. Individuální přístup a ohled na fyzické a kognitivní schopnosti seniorů jsou klíčové pro úspěšnou a přínosnou jazykovou výuku.
- * FLEXIBILITA: Individuální přístup ke každému klientovi. Tato metoda umožňuje přizpůsobit výuku potřebám a preferencím každého jednotlivého studenta, což je důležité zejména pro seniory s různými úrovněmi znalostí a učebními styly. Přizpůsobíme tempo, obsah a metody výuky tak, aby odpovídaly potřebám seniorů.
- * UDRŽOVÁNÍ KOGNITIVNÍCH FUNKCÍ: · Studie ukazují, že učení nového jazyka a výzvy spojené s jazykovou výukou přispívají k udržování kognitivních funkcí u seniorů. Zaměřujeme se na rozvoj kognitivních dovedností, jako je paměť, pozornost, logické myšlení a kreativita, což může být pro seniory vysoce prospěšné.
- * SOCIÁLNÍ INTERAKCE: Účast na kurzech poskytuje seniorům příležitost k sociální interakci a zapojení do skupiny lidí s podobnými zájmy. To může pomoci vytvořit nová přátelství a rozšířit sociální síť, což je důležité pro celkové pohodlí a blahobyt ve zralém věku.
- * UDRŽOVÁNÍ AKTIVITY A ZÁJMU: Kurzy poskytují seniorům strukturovanou a stimulující činnost, která udržuje jejich mysl aktivní a zájem o učení se nového. Učení nového jazyka může být pro takové klienty zajímavým a obohacujícím zážitkem, který poskytuje nové výzvy a možnosti růstu.